Ať se chcete naučit novým dovednostem, nebo rozvinout dovednosti již nabyté, pomůžeme vám vyniknout v tom, co děláte nebo potřebujete udělat. Business je o schopnosti vnímat a vše potřebné musí být druhou stranou vnímáno k dobré informovanosti a kompetenci.
Naše školení:
- Žádná standardní školení – každý kurz je přizpůsoben vašim potřebám.
- Moderní a interaktivní přístup – žádné nudné hodiny!
- Řekneme vám co dělat a jak to dělat.
- Velmi nízké ceny!
- U vás (kdekoliv v ČR) nebo v prostorách Panorama I.L.A. (Olomouc/Brno).
- V češtině nebo angličtině.
- Skupinové kurzy (maximálně 10 – nejoblíbenější) / individuální kurzy
Nejoblíbenější:
- Obchodní komunikace
Jedná se o workshop/lekci vhodnou pro skupinu 10-14 studentů a zaměřenou na teorii a odstraňování komunikačních problémů v reálném čase. Úroveň interaktivity závisí na zapojení studentů. Studenti jsou podporováni v tom, aby se ptali a přispěli do diskuse svými vlastními zkušenostmi a tématy. Výuka neprobíhá stylem PowerPoint prezentace, ale používají se pouze fixy a tabule v kombinaci s pracovními listy. Kurz je navržen jako 12 devadesáti minutových lekcí na skupinu.
Cíle:
- Umožnit studentům používat angličtinu v dennodenním obchodním prostředí a při pracovních činnostech
- Zaměřit se na jazykové otázky, které způsobují problémy a špatnou komunikaci
- Nahlížet na jazykové a komunikační požadavky z pohledu rodilého mluvčího
- Osvojit si techniky, tipy a triky, které mohou pomoci při provádění jazykově citlivých činností, jako jsou prezentace, telekonference a schůze, tak, aby byly méně stresující a zvladatelnější
- Napravit společensky nevhodné lingvistické chyby schopné způsobit škodu
Témata:
- Úvod (porozumění obchodní komunikaci a jejím požadavkům)
- Určité předpoklady, které je vhodné mít na paměti (objasnění určitých mylných domněnek, základy gramatiky)
- Komunikační témata (zvládání emailové a telefonické komunikace pro interní a externí příjemce)
- Formální a neformální komunikace
- Klíčové fráze na úvod
- Začátek a konec
- Sdělování zpráv
- Informace, akce a pomoc
- Sjednávání schůzek
- Pozvání, směrování, instrukce
- Vyjednávání podmínek
- Kontrola porozumění
- Komunikace zákazníka s dodavatelem
- Požadavky a objednávky
- Diskutování a sjednávání podmínek
- Poptávání toho, co nebylo splněno
- Stížnosti
- Omluvy
- Rady a návrhy
- Přímost a stručnost
- Nepřímost a zdvořilost
- Telekonference: Tipy a triky jak udržet kontrolu, řídit rychlost a vést konverzaci
- Prezentace a mluvený projev (případné použití videa): Zahájení a ukončení, plynulá struktura, síla hlasu a vizuální pomůcky, skutečnosti a čísla, řeč těla, dopadové techniky a jiné tipy a triky, včetně hodin pro otázky a odpovědi
- Stylistika psaného projevu (psaní v kontextu)
Jedná se o workshop/lekci vhodnou pro skupinu 10-14 studentů. Lekce se zaměřuje na odstraňování chyb v reálném čase, nikoliv na teorii. Úroveň interaktivity závisí na zapojení studentů. Studenti jsou podporováni v tom, aby se ptali a přispěli do diskuse svými vlastními zkušenostmi a tématy. Výuka neprobíhá stylem PowerPoint prezentace, ale používají se pouze fixy a tabule v kombinaci s pracovními listy. Kurz je navržen jako 5 devadesáti minutových lekcí na skupinu.
Cíle:
- Zkoumání lingvistických důvodů neporozumění, nesprávné komunikace a komunikačního selhání ve firemním / neformálním / osobním prostředí.
- Připomenutí určitých podstatných gramatických konceptů a nástrojů způsobujících komunikační problémy a jejich náprava (předložky a členy).
- Stručné připomenutí požadavků efektivního a profesionálního psaní (váha slov, formát, kontext, tón, formální, neformální, neutrální atd.).
- Struktura vět, gramatické jevy (praktický, nikoliv teoretický přístup), dopad a výsledky používání gramatických jevů, pochopení přímo a nepřímo vyjádřeného smyslu, odstranění příliš dlouhých a překombinovaných vět, používání hantýrek.
- Etiketa obchodní komunikace (psaní a mluvení) – propojení všech již uvedených témat.
- Podrobné seznámení s osobním seznamem slov a výrazů, které se považují za společensky nevhodné, které se používají nesprávně a které Češi / jiní cizinci špatně překládají. Důraz na potřebu porozumět kontextu společně s každým použitým slovem a frází tak, aby se pochopil význam a tón daného komunikačního prostředku (tento seznam byl osobně sestaven za dobu 8 let a je páteří tohoto kurzu).
- Procvičování naučené látky na základě bodu 6 v praxi formou přehrávání ústních nebo písemných scénářů, ve kterých musí studenti tvořit věty tak, aby zvládli komunikaci v rámci své každodenní práce (většinou negativní a stresové situace).
Témata:
- Úvod (o čem kurz je, metodologie, očekávání)
- Určité předpoklady, které je nutné mít na paměti (objasnění určitých mylných domněnek, základy gramatiky)
- Efektivní psaní před stylistickým psaním (struktura textu, organizace myšlenek, styl, zvyklosti, tón)
- Profesionální psaný projev (vysvětlení na základě vět)
- Denominalizace a její dopad
- Redukce příliš dlouhých a překrášlených vět.
- Používání rozvíjejících větných členů a jejich dopad z hlediska postavení ve větě
- Používání nutné interpunkce
- Specifická slovní zásoba a fráze: ucelený přehled slov a frází sestavený instruktorem za dobu 9 let výuky v České republice. Zahrnuje:
- Studium efektivnosti a váhy slov
- Nesprávný překlad
- Homografy
- Společensky nevhodná slova
- Stupňování skupin slov
- Pozdravy
- Psaní a tvorba vět na zadané téma k procvičení již probrané látky (ústní a písemné hraní rolí a scénářů)
Jiné dovednosti:
- Vedení
- Budování týmu
- Strategické plánování
- Odborné vedení
- Delegování
- Řešení sporů
- Diplomacie
- Poskytování zpětné vazby
- Zvládání náročných konverzací
- Rozhodování
- Výkonnostní management
- Talentový management
- Krizový management
- Uplatnění vlivu
- Prodej
- Inspirace
- Přesvědčování
- Vyjednávání
- Motivace
- Spolupráce
- Osobní dovednosti:
- Emoční inteligence
- Sebeuvědomění
- Zvládání emocí
- Zvládání stresu
- Tolerance změny a nejistoty
- Přijetí kritiky
- Sebevědomí
- Přizpůsobivost
- Asertivita
- Vyváženost práce a osobního života
- Odborné dovednosti
- Plánování
- Organizace
- Řízení času
- Řízení schůzí
- Znalost obchodních trendů
- Obchodní etiketa
- Psaní zpráv a návrhů