Rodilí mluvčí AJ/NJ. Zkušenost s firemní výukou nutností. 

Lektoři AJ/NJ. Zkušenost s firemní a technickou výukou nutností. 

Životopis zašlete na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Uč se, rozvíjej a vynikni.

Ať se chcete naučit novým dovednostem, nebo rozvinout dovednosti již nabyté, pomůžeme vám vyniknout v tom, co děláte nebo potřebujete udělat. Business je o schopnosti vnímat a vše potřebné  musí být druhou stranou vnímáno k dobré informovanosti a kompetenci.

Naše školení:

  • Žádná standardní školení – každý kurz je přizpůsoben vašim potřebám.
  • Moderní a interaktivní přístup – žádné nudné hodiny!
  • Řekneme vám co dělat a jak to dělat.
  • Velmi nízké ceny!
  • U vás (kdekoliv v ČR) nebo v prostorách Panorama I.L.A. (Olomouc/Brno).
  • V češtině nebo angličtině.
  • Skupinové kurzy (maximálně 10 – nejoblíbenější) / individuální kurzy
V případě zájmu nás kontaktujte na emailové adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. a sdělte nám, co potřebujete, a my vám odpovíme.

Nejoblíbenější:

  • Obchodní komunikace

Jedná se o workshop/lekci vhodnou pro skupinu 10-14 studentů a zaměřenou na teorii a odstraňování komunikačních problémů v reálném čase. Úroveň interaktivity závisí na zapojení studentů. Studenti jsou podporováni v tom, aby se ptali a přispěli do diskuse svými vlastními zkušenostmi a tématy. Výuka neprobíhá stylem PowerPoint prezentace, ale používají se pouze fixy a tabule v kombinaci s pracovními listy. Kurz je navržen jako 12 devadesáti minutových lekcí na skupinu.

Cíle:

  1. Umožnit studentům používat angličtinu v dennodenním obchodním prostředí a při pracovních činnostech
  2. Zaměřit se na jazykové otázky, které způsobují problémy a špatnou komunikaci
  3. Nahlížet na jazykové a komunikační požadavky z pohledu rodilého mluvčího
  4. Osvojit si techniky, tipy a triky, které mohou pomoci při provádění jazykově citlivých činností, jako jsou prezentace, telekonference a schůze, tak, aby byly méně stresující a zvladatelnější
  5. Napravit společensky nevhodné lingvistické chyby schopné způsobit škodu

Témata:

  • Úvod (porozumění obchodní komunikaci a jejím požadavkům)
  • Určité předpoklady, které je vhodné mít na paměti (objasnění určitých mylných domněnek, základy gramatiky)
  • Komunikační témata (zvládání emailové a telefonické komunikace pro interní a externí příjemce)
  • Formální a neformální komunikace
  • Klíčové fráze na úvod
  • Začátek a konec
  • Sdělování zpráv
  • Informace, akce a pomoc
  • Sjednávání schůzek
  • Pozvání, směrování, instrukce
  • Vyjednávání podmínek
  • Kontrola porozumění
  • Komunikace zákazníka s dodavatelem
  • Požadavky a objednávky
  • Diskutování a sjednávání podmínek
  • Poptávání toho, co nebylo splněno
  • Stížnosti
  • Omluvy
  • Rady a návrhy
  • Přímost a stručnost
  • Nepřímost a zdvořilost
  • Telekonference: Tipy a triky jak udržet kontrolu, řídit rychlost a vést konverzaci
  • Prezentace a mluvený projev (případné použití videa): Zahájení a ukončení, plynulá struktura, síla hlasu a  vizuální pomůcky, skutečnosti a čísla, řeč těla, dopadové techniky a jiné tipy a triky, včetně hodin pro otázky a odpovědi
  • Stylistika psaného projevu (psaní v kontextu)

Jedná se o workshop/lekci vhodnou pro skupinu 10-14 studentů. Lekce se zaměřuje na odstraňování chyb v reálném čase, nikoliv na teorii. Úroveň interaktivity závisí na zapojení studentů. Studenti jsou podporováni v tom, aby se ptali a přispěli do diskuse svými vlastními zkušenostmi a tématy. Výuka neprobíhá stylem PowerPoint prezentace, ale používají se pouze fixy a tabule v kombinaci s pracovními listy. Kurz je navržen jako 5 devadesáti minutových lekcí na skupinu.

Cíle:

  • Zkoumání lingvistických důvodů neporozumění, nesprávné komunikace a komunikačního selhání ve firemním / neformálním / osobním prostředí.
  • Připomenutí určitých podstatných gramatických konceptů a nástrojů způsobujících komunikační problémy a jejich náprava (předložky a členy).
  • Stručné připomenutí požadavků efektivního a profesionálního psaní (váha slov, formát, kontext, tón, formální, neformální, neutrální atd.).
  • Struktura vět, gramatické jevy (praktický, nikoliv teoretický přístup), dopad a výsledky používání gramatických jevů, pochopení přímo a nepřímo vyjádřeného smyslu, odstranění příliš dlouhých a překombinovaných vět, používání hantýrek.
  • Etiketa obchodní komunikace (psaní a mluvení) – propojení všech již uvedených témat.
  • Podrobné seznámení s osobním seznamem slov a výrazů, které se považují za společensky nevhodné, které se používají nesprávně a které Češi / jiní cizinci špatně překládají. Důraz na potřebu porozumět kontextu společně s každým použitým slovem a frází tak, aby se pochopil význam a tón daného komunikačního prostředku (tento seznam byl osobně sestaven za dobu 8 let a je páteří tohoto kurzu).
  • Procvičování naučené látky na základě bodu 6 v praxi formou přehrávání ústních nebo písemných scénářů, ve kterých musí studenti tvořit věty tak, aby zvládli komunikaci v rámci své každodenní práce (většinou negativní a stresové situace).

Témata:

  • Úvod (o čem kurz je, metodologie, očekávání)
  • Určité předpoklady, které je nutné mít na paměti (objasnění určitých mylných domněnek, základy gramatiky)
  • Efektivní psaní před stylistickým psaním (struktura textu, organizace myšlenek, styl, zvyklosti, tón)
  • Profesionální psaný projev (vysvětlení na základě vět)
  • Denominalizace a její dopad
  • Redukce příliš dlouhých a překrášlených vět.
  • Používání rozvíjejících větných členů a jejich dopad z hlediska postavení ve větě
  • Používání nutné interpunkce
  • Specifická slovní zásoba a fráze: ucelený přehled slov a frází sestavený instruktorem za dobu 9 let výuky v České republice. Zahrnuje:
  1. Studium efektivnosti a váhy slov
  2. Nesprávný překlad
  3. Homografy
  4. Společensky nevhodná slova
  5. Stupňování skupin slov
  6. Pozdravy
  • Psaní a tvorba vět na zadané téma k procvičení již probrané látky (ústní a písemné hraní rolí a scénářů)

Jiné dovednosti:

  1. Vedení
    • Budování týmu
    • Strategické plánování
    • Odborné vedení
    • Delegování
    • Řešení sporů
    • Diplomacie
    • Poskytování zpětné vazby
    • Zvládání náročných konverzací
    • Rozhodování
    • Výkonnostní management
    • Talentový management
    • Krizový management
  2. Uplatnění vlivu
    • Prodej
    • Inspirace
    • Přesvědčování
    • Vyjednávání
    • Motivace
    • Spolupráce
  3. Osobní dovednosti:
    • Emoční inteligence
    • Sebeuvědomění
    • Zvládání emocí
    • Zvládání stresu
    • Tolerance změny a nejistoty
    • Přijetí kritiky
    • Sebevědomí
    • Přizpůsobivost
    • Asertivita
    • Vyváženost práce a osobního života
  4. Odborné dovednosti
    • Plánování
    • Organizace
    • Řízení času
    • Řízení schůzí
    • Znalost obchodních trendů
    • Obchodní etiketa
    • Psaní zpráv a návrhů 

Naši partneři

© 2016-2017 Panorama I. L. A., s. r. o. | Tvorba webových stránek carl.cz